ToTop

Call Us सम्पर्क गर्नुहोस् : +977-1-6630187, +977-1-6630409 +977-1-6630187, +977-1-6630409 LMS एल.एम.एस E-library इ-लाइब्रेरी English नेपाली

-Occupational Skills Upgrading (OSU) Request Form -प्राविधिक प्रशिक्षण प्रतिष्ठान विनियमावली, २०५८
  • Home गृह पृष्ठ
  • /
  • Administration Department प्रशासन विभाग

Administration Department प्रशासन विभाग

Introduction:

Administration Department bears the responsibility for all administrative matters of TITI and ensures a high functionality of buildings, equipment, and facilities.

Main Functions:

Leads administrative matters of TITI in accordance with the operational planning document and TITI rules and regulations.

  Main Tasks:

  • Leads the administration.
  • Supervises the canteen.
  • Supervises the hostels.
  • Leads the marketing of facilities.
  • Leads the LRC.
  • Manages finance, property and transport.
  • Maintains the MIS necessary for a training Institute.
  • Manages the maintenance and repair of TITI.
  • Recommends staff development measures to the management.
  • Reports to the management.


परिचयः

प्रशासन विभागले प्रतिष्ठानको सबै प्रशासनिक मामिलाहरूको लागि जिम्मेवारी वहन गर्दछ र भवन, उपकरण र सुविधाहरूको उच्च कार्यक्षमता सुनिश्चित गर्दछ।


मुख्य कार्य:

कार्यक्रम कार्यान्वयन, योजना र प्रतिष्ठानको नीति नियमहरू अनुसार प्रशासनिक मामिलाहरूको नेतृत्व गर्दछ।


कार्यहरू:

  • दैनिक प्रशासनिक कार्य गर्ने।
  • चमेनागृहको सुपरिवेक्षण गर्ने।
  • होस्टलको सुपरिवेक्षण गर्ने।
  • लर्निङ्ग रिशोर्स सेन्टर, सूचना प्रविधि भवन र प्रयोगशालाहरूको व्यवस्थापनको नेतृत्व गर्ने।
  • वित्त, सम्पत्ति र यातायात व्यवस्थापन गर्ने।
  • व्यवस्थापन सूचना प्रणालि (MIS) व्यवस्थापन गर्ने।
  • प्रतिष्ठानको भौतिक पूर्वाधारहरूको मर्मत र मर्मत प्रबन्ध गर्ने।
  • प्रतिष्ठानको व्यवस्थापन समक्ष मातहतका कर्मचारीहरूको क्षमता अभिवृद्धिको लागि सिफारिस गर्ने।
  • व्यवस्थापन समक्ष प्रतिवेदन पेश गर्ने।